Σάββατο, 20 Νοεμβρίου 2010

Archive | Controlling Crowds (2009)

undefined
Η ζεν σχέση που έχω με τη μουσική με βοηθά να κρατώ μιά άνετη στάση στη σχέση μου μαζί της, η οποία εξηγεί τη διάρκεια της σχέσης μας και διατηρεί το πάθος της σε ικανοποιητικά επίπεδα. Έτσι, χαίρομαι πάρα πολύ να ανακαλύπτω έναν δίσκο μήνες ή και χρόνια μετά τη κυκλοφορία του, ένα ξεχασμένο τραγούδι από παλιά αλλά επί των ημερών μου ή να "τρώω κόλλημα" με κάτι που οι φίλοι μου ίσως θεωρούν passé. Κάπως έτσι σήμερα μόλις "ανακάλυψα" τον δίσκο των  Archive...

  

Ο λόγος που έχω “εκστασιαστεί” δεν είναι βεβαίως ότι ο δίσκος αποτελείται από καλή μουσική. Αυτό είναι αναμενόμενο για το συγκρότημα και προσωπικά περισσότερο από βέβαιο, καθώς οι Archive είναι ένα από αγαπημένα μου ροκ συγκροτήματα. Το "Controlling Crowds" έρχεται να κλείσει μια παλιά πληγή στη σχέση μας, εκείνη της διαπίστωσης μου ότι τα αργά κομμάτια του συγκροτήματος δεν επεδείκνυαν τις αρετές της εντροπίας και της δύναμης που ξεχώριζαν τα πιο γρήγορα κομμάτια τους, αλλά περεταίρω ότι οι δίσκοι τους περιείχαν συχνά πολύ αδύναμα κομμάτια δίπλα σε εξαιρετικά δυναμικά, κάτι που το θεωρούσα προβληματικό. Από το πρωί έχω ακούσει 4 φορές όλον τον δίσκο, κι έχω βρεθεί να απολαμβάνω ισάριθμες μουσικές εμπειρίες, απόλυτα ισορροπημένες, έτσι που πραγματικά δε περνά καν από το μυαλό μου να άλλαζα τη σειρά των κομματιών! Επιπρόσθετα, κάθε κομμάτι, και όλα μαζί, μου αρέσουν πολύ, παρά το γεγονός ότι αυτά είναι διακριτά σε ξεχωριστά ύφη, πράγμα που συμβαίνει συχνά στους δίσκους των Archive.

  Αν και δε τρέφω ούτε κατά διάνοιαν τη ψευδαίσθηση ότι οι λίγες γραμμές που προηγήθηκαν αποτελούν κριτική παρουσίαση του δίσκου, είναι βέβαιο ότι αποτελούν σύσταση και επισήμανση, σε κάτι πολύ όμορφο που βρήκα. Για ολοκληρωμένη κριτική in google we trust, αν και ειλικρινά θα σας πρότεινα να μη διαβάσετε τίποτα και να αφεθείτε απλώς στη μουσική...

ΗΜΕΡ. ΑΡΧΕΙΟΥ: 20100917

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου