Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

Επιστροφή στο μέλλον 2013

ΚΑΙ μεις στο ξεκίνημα μας στην δημοσιογραφία ήμασταν ..."άλλο φρούτο", αλλά όχι κι έτσι! Δυστυχώς ο διάλογος που ακολουθεί είναι πραγματικός, και έλαβε χώρα πριν λίγη ώρα, με δημιοσιογράφο γνωστού εντύπου της Θεσσαλονίκης... Το τηλεφώνημα αφορά Δελτίο Τύπου για επίδειξη γλυπτικής που διοργανώνουμε στην γκαλερί, την επόμενη εβδομάδα:

[...]
-Ξέρετε αν δεν έχω φωτογραφίες δεν μπορώ να το δημοσιεύσω...
 

-Μάλιστα. Μαζί με το Δελτίο Τύπου σας έστειλα έναν σύνδεσμο στον οποίο θα βρείτε φωτογραφίες για εικονογράφηση. Τον είδατε;
 

-Ναι, αλλά επειδή έχω έρθει στην γκαλερί σας, ξέρω ότι ο χώρος που δείχνει είναι άσχετος. Εγώ θέλω μια φωτογραφία από την ίδια την εκδήλωση που θα γίνει στην γκαλερί σας...
 

-Οπως λέτε, η εκδήλωση ΘΑ ΓΙΝΕΙ, συνεπώς εκτός απο τις φωτογραφίες που βρείτε στον σύνδεσμο που σας έδωσα, οι οποίες δείχνουν κάτι συναφές με αυτό που θα γίνει εδώ, δεν μπορώ να έχω ήδη φωτογραφίες απο μια εκδήλωση που δεν έχει γίνει ακόμα...
 

-ΟΚ, αλλά η αρχισυντάκτρια μου είπε να μην δημοσιεύουμε καμία αναγγελία αν δεν συνοδεύεται από φωτογραφίες της εκδήλωσης που αναγγέλει!
 

-Φαντάζομαι ότι η αρχισυντάκτρια σας εννοούσε σχετικό με την εκδήλωση υλικό...
 

-Οχι! Το διευκρίνισα! Θέλει να μου στείλετε τις φωτογραφίες από την ίδια την εκδήλωση προκειμένου να δημοσιεύσουμε την αναγγελία!
 

-Σε αυτή την περίπτωση προτείνω να ζητήσετε από την αρχισυντάκτρια σας να σας δανείσει την χρονομηχανή της, να επιβιβαστείτε σε αυτή, να παρακολουθήσετε το event, να τραβήξετε όσες φωτογραφίες θέλετε, και επιστρέφοντας, να γράψετε το ρεπορτάζ σας με βάση όσα είδατε και όχι με βάση το Δελτίο Τύπου. Θα μου επιτρέψετε να κλείσω το τηλέφωνο τώρα για να πάρετε εσείς τα χάπια σας, και εγώ να συνεχίσω την δουλειά μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου