Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2013

Με Βάρσο και με Hamptons Cupcakes, στα παλιά και στα νέα στέκια: Κηφισιά



ΚΑΘΕ φορα που θα βρεθώ στην Κιφησιά, φροντίζω να περάσω από την Κασσαβέτη, ακόμα κι αν δεν είμαι υποχρεωμένος. Ο λόγος είναι  να δω τον Βάρσο. Και δεν εννοώ κάποιον από την γνωστή οικογένεια, αλλά για να δω ότι ένα από τα τελευταία εναπομείναντα στέκια των παιδικών μου χρόνων,με παππού, γιαγιά κλπ. παραμένει στην θέση του. Ετσι και χθες, παρόλο που δεν αντιλέγω ότι το Hamptons Cupcakes στο οποίο με πήγε ο φίλος Σωτήρης Σακελλάριος είναι εκπληκτικό. Συνεπώς, από την πρόσφατη μικρή μου βόλτα στην Κηφισιά, έχω να σας συστήσω δύο μέρη. Το γαλακτοζαχαροπλαστείο του Βάρσου, που 110 χρόνια τώρα βρίσκεται ακούνητο στην θέση του, και το Hamptons Cupcakes, το οποίο δεν ξέρω πόσο θα αντέξει, μεσούσης κρίσης, με τις Νεοϋορκέζικες τιμές... Η αλήθεια είναι ότι έφαγα ένα από τα καλύτερα & χορταστικότερα cupcakes που ΄χω φάει στην ζωή μου και ότι σε κάτι τέτοια πράγματα ο φίλος Σακελλάριος είναι γνώστης, οπότε το επιπρόσθετο γεγονός ότι είναι "θαμώνας" μετράει. Πάντως, ο λογαριασμός των ~€20 για 2 καφέδες + 2 Cupcakes είνα λίγο βαρύς, παρά την αξεπέραστη ποιότητα, και το επαρκές μέγεθος. Την επόμενη φορά υπόσχομαι στις αναπμνήσεις μου ότι θα πάω για δίπλες, γιαούρτι και αρμενονβίλ στο γέρικο γαλακτοπωλείο. Νοιώθω πως το να κοιτάζω την βιτρίνα, δεν αρκεί. 



info


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου