Πέμπτη, 9 Ιουλίου 2015

Πράγματα που δεν ήξερα για την παλιά μου γειτονιά (και έμαθα στο Youtube)

Είχα περίεργους γονείς, ειν' αλήθεια. Για παράδειγμα, ένα χόμπι τους ήταν να χωρίζουν και να τα ξαναβρίσκουν με μια περιοδικότητα 4 χρόνων. Τρία χρόνια είμασταν χώρια (εγώ, συνήθως, με την μητέρα μου) και έναν χρόνο μαζί. Ξανά 3 χρόνια χώρια, ξανά έναν μαζί, κ.ο.κ. Με την ευκαιρία, στις περισσότερες περιπτώσεις, αλλάζαμε και σπίτι, γειτονιά, της Αθήνας, περιοχή της Αττικής... Νέα Σμύρνη, Κολωνός, Βριλήσια, Ραφήνα Μετά την τρίτη φορά "κατά τα γραφάς", κι αφού είχα πάρει μια γεύση από τις ως άνω γειτονιές, σκάσαμε μύτη και στου Ζωγράφου, το ένδοξο έτος 1986, στα 11 μου. Εκεί ήμασταν πιο σταθεροί: κατοικήσαμε μέχρι τα 17 μου. Στο Ζωγράφου έμεινα και μετά την ενηλικίωση μου βέβαια, 2,5 χρόνια αφού "τα 'σπασα" με τους δικούς μου -φιλοξενούμενος σε σπίτια φίλων, αλλά και μετά τα 30 μου όταν αποζήτησα μια πιο ήσυχη γειτονιά στην Αθήνα να κατοικήσω, κουρασμένος από τα θορυβώδη Εξάρχεια και τα βορβορώδη Κάτω Πατήσια. Όλα αυτά πέρασαν σαν μια σκέψη πριν λίγο, όταν ανακάλυψα αυτό στο Youtube (με την συνοδευτική λεζάντα: "Το 1979 έγινε στου Ζωγράφου μια μεγάλη συναυλία με τη συμετοχή πολλών μεγάλων καλιτεχνών της τότε ελληνικής ροκ σκηνής και κεντρικό όνομα τον Δημήτρη Πουλικάκο. Ο "Θείος Μήτσος" τραγούδησε κομάτια του Jimmy Hendrix, των Rolling Stones, Led Zeppelin κ.α. με το μοναδικό τρόπο που μόνο αυτός ξέρει και μπορεί. Εδώ πρόκειται για μια διασκευή του "Gimme Shelter" των "Rolling Stones"!")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου